Iklan nuffnang. tlg tekan yer :)

Kwn2 blogger fasya. Follow yer ;)

Wednesday, December 15, 2010

Trick dapatkan English Drama Series kt HeavenOfDesires

sape2 yg slalu download kt HeavenOfDesires, korang akn taw yg section English drama series tu diblock oleh free user yg mana memerlukan korang untuk download content dalam section tu.

so,arini . aku nk ajar satu TRICK yg keberangkaliannya menjadi agak besar gak.

seperti yg kite taw, kt HeavenOfDesires , rata2 file yg diupload dalam hosting MEDIAFIRE.

so, just a simple google trick can break the code. 

Cntoh :-

aku nak download MrBean series yg ada kat English Section, tapi aku xde password(coz i'm not a donator)

aku just google  :- site : http://heavenofdesires.com Mr Bean

dan resultnya, akan keluarla page seperti ni.

so, aku prefer korang amek link filestube.com tu.

so, skang, korang bebas tuk download tanpa memerlukan password untuk login.

tapi maybe , akan ditanya password untuk download kt MEDIAFIRE .

bg downloader tegar kt HeavnOfdesires , korang ptot taw r password nye.

haha.

Thanks.

7 comments:

mohd fikree bin yusof said...

aku tak cukup tegar...apa passwordnyer

m3rpati jingga said...

crik sndirik.haha..

ak da bg site tu, baca r skit FAQ . haha

mohd fikree bin yusof said...

=(

Aimul said...

Camner nak download??
nak download Chuck pon bole ker?

m3rpati jingga said...

nk chuck season bpe?t aku try cari... aku xbpe lyn chuck ni..so xtaw sgt .

ADENAN said...

Nak season 4..dah adaer smpe episod 9...
nak episod seterusnye..kalo bole la..

m3rpati jingga said...

ok.dah post, t nxt time i'll update it.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...